
Reviews
Samuli M
@ Systembolaget Åre10 months ago

4.0
Maukas, jämäkkä ja sopivan katkera ipa. Mökkikauden päätöksessä kuin kotonaan. Hyvä tsemi åresta

Skrietlili
10 months ago

3.9
Riktigt god och bra eftersmak.

Bonne1978
@ The Black Lion Inn11 months ago
3.7

Feliciatrex
1 year ago

3.7

Roywenk
3 years ago
4.0
Inte så dum, kanske igen!