
Reviews

Osmo S
3 months ago

2.9
Kelpo olut. Ei sen kummempia.

Tuomas S
@ Bar Molotow3 months ago

3.0
Hyvä vanhan liiton ipa. Katkeroa ja juotavuutta.

Viljami K
3 months ago
3.5

Lucalja
@ Alko Pekuri Oulu3 months ago

3.0
Ihan kiva ukrainalainen ipa, löyty alkon alelaarista niin oli pakko ottaa.

Lillis
3 months ago

2.2
Smakade mer än jag trodde, ganska fruktig ändå. Fint av mig att stötta Ukraina lite oxå. Men över lag ganska rak öl så att säga.

Fiude
@ Alko Lähderanta4 months ago
1.5
Ihan kiva lageriksi, mutta ei tämä ole ipaa nähnytkään.

sandelsson
@ Ravintola Vanha Monttu4 months ago

2.7
ihan hyvää! ei maistu erityisen ipamaiselta mutta oikein raikasta jne

jarmokh
@ Prisma Limingantulli Oulu4 months ago
3.2

Pohjalaane
4 months ago
3.4
R 2
4 months ago
2.7