
Unfiltered
Reviews

Lauri
@ Hophaus Kuopio3 years ago

4.2
Kevyen oranssisen ja syvän keltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu makean ja (yli)kypsän trooppisen hedelmäinen (mangoa, ananasta) ja selkeän dänkkisen tunkkainen.
Maku makean ja (yli)kypsän trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, passionhedelmää), runsaan dänkkisen tunkkainen ja kevyen ruohoinen, pehmeähkön vaalean maltainen ja kevyen viljainen sekä selkeän humalaisen katkera ja kevyen poltteinen.
Hyvät ja tasapainoiset, mutta melko tunkkaiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Runsaan hedelmäinen ja tunkkainen NEIPA. Tunkkaisuus vie hieman liikaa vieden parhaan juotavuuden. Muuten oikein hyvä olut.

Musamiehenoluet
@ Hophaus Kuopio3 years ago

3.9

orson
@ Hophaus Kuopio3 years ago

4.0

Ewiq
@ Hoptimaal3 years ago

4.0
Eiliseltä.
Oikein kiva Nectaron ipa. Kiva humala.

Sharger
@ 5piste5 x Myrrys3 years ago

4.2
Paksuhko hedelmäinen humalamehu,on kyllä todella herkullinen hazy ipa.

H Möller
@ 5piste5 x Myrrys3 years ago

3.9
Tripla humaloitu mutta pehmeästi. Sitra (?) maistuu mukavasti. Jatkoon tietty.