
Reviews

Joakim P
3 years ago
3.3

Bonne1978
@ Bishop Arms3 years ago
3.5

Igge A
@ Bishop Arms Skövde3 years ago

3.5
En trevlig öl, smakrik och fyllig.
Japa
3 years ago
2.5

Roywenk
@ The Bishops Arms, Luleå3 years ago
4.5
Mycket bra kölsch på ett mycket bra ställe!