
Reviews
turrels
5 years ago
1.7

Depressor
@ Õllepood Pothouse7 years ago
3.0

Valamankallio
7 years ago
4.0

heikkill
8 years ago
4.0
Vähän kotiolutmainen mutta hyvä bitter
djmexi01
@ Koht Õllepood9 years ago
3.5
Ravenous
@ Koht Õllepood9 years ago
3.0
Hyvä, omenainen bitter

Nikke B
@ Uba ja Humal9 years ago
3.0
Ei mikää tajunnanräjäyttäjä, perus ok. Mukavan katkera ja kivasti hiilihappoa, terassijuomana toimii. Hiivat pohjalla, valuta varovasti

Bora
10 years ago
4.0
Hyvä joulunjälkeinen.

Vehe
10 years ago
3.0
Melko maukas, hieman hedelmäinen bitter