
IBU:23
Reviews
Erkki L
2 years ago
3.5
Hyvä olut. Jatkoon

Leif C
@ Alko Prisma Itäharju2 years ago
3.0
Reilunsormenlrveyden verran luonnonvalkoista vaahtoa kirkkaan punertavankeltaisen oluen yllä joka kepeän savuisen yrttisen maltaiselle ja maistuu pehmeän lempeän yrttisen maltaiselle, kolme bojoo. PE: 05.09.24.
Jocki
2 years ago

3.0

Zadvoz
2 years ago
4.0
Nikkari
2 years ago
3.6
Vesa P
2 years ago
3.2

lehtsa74
@ Alko Keskusta Seinäjoki2 years ago

3.5

OggiE
@ Alko Kempele3 years ago

3.0
Malt and honey aromas.

Wiikinki
@ Alko K-Supermarket Kokkola3 years ago

3.6
Todella maukas luostariölppä! 👌 Sopivan makea, humalainen sekä maltainen! 👍🎅🏼
Huttunen A
3 years ago
4.4