
Reviews

TeemuTL
@ Crafters9 years ago
3.5
Oikeen maukas ja hieman tulinen.

Porterhouse
@ Crafters9 years ago
4.5
Oispa K
@ Ravintola Pingviini9 years ago
3.5
Pikkumies
@ 60's Palaver9 years ago
3.0

Jake64
@ 60's Palaver9 years ago

4.5
Hieman polttavaa chiliä ja humalaa

Hallabrew Proffa
@ 60's Palaver9 years ago
3.0
Mukavasti chilin poltetta, mutta tottuneellekin hieman liikaa.
cabunkface
@ 60's Palaver9 years ago
3.5

Jake64
@ 60's Palaver9 years ago

4.5
Chiliä ja humalaa, mahtavaa

L4T3
10 years ago

3.0
No jopas! Mielyttävän hedelmäinen tuoksu ei vielä paljasta mitä tämä pirullinen liemi pitää sisällään! Makupuolelta kerkeää maistaa kevyehkön perus IPAn kunnes melko tymäkkä chili-aalto vyöryy suuhun ja nieluun! Huhheijaa! Meikäläisen toleranssille alkaa olla vähän liikaa chiliä!
Taavetti T
10 years ago
4.0