
Reviews
Jambahh
@ Riika1 month ago

2.0
Kyllä paha olo vaan pilaa juomat. Varmasti ihan ok pils

Stasp
2 months ago
2.0

osmog
3 months ago

2.3
Hieman kukkaishumalainen. Pilsiksi aika kevyesti humaloitu. Muuten aika vetisen makuinen, ilman mitään erityisen kiinnostavaa tai pahanmakuista aromia.
Aki L
6 months ago
3.2

BeerPlease
6 months ago
4.5
Varsin pirtsakka. Voi ostaa lisää.
Ana
7 months ago
3.6
Aleks
7 months ago
4.0

Draagh
8 months ago
1.9

Maik V
10 months ago
3.0

Maik V
10 months ago
3.0