
Reviews

Hennessy
@ Pärnu1 month ago

3.1
Mölkky juomaa. Perus bisse.

Solttu
1 month ago
3.1

Zenkko
@ Tallinn3 months ago
3.6

Ode
@ Põhja Konn Bar3 months ago

2.8
Puolisamea pilsneri. Tuoksu aavistuksen makea, mutta maku pikemmin katkeran pistävä.
Kimble 75
4 months ago

3.0
Vahva hyvä maku, vaikka en osaa kuvailla kuinka. Jatkoon kuitenkin ehdottomasti 👍
Julazz
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn5 months ago
4.0
Rehellinen olut💪
Aki L
6 months ago
3.1

Tino
8 months ago
3.2

Eero T
9 months ago
2.4
Sir Silver
9 months ago
3.2