
Reviews
Blackstarastronaut
@ 7-eleven international ave.7 months ago

2.3
Lähes osuma, muttei aivan. Maultaan ihan maistuva, mutta rungon vetisyys hiukan hälventää kokemusta. Ovat näköjään päivittäneet tölkkiin tollasen rannan. Taidankin mennä biitsille huomenna, kun veden lämpötila näyttäisi olevan +25.
Tuomas
7 months ago
2.4
toivo honkanen
1 year ago

3.2
jano oli. jano hävisi. hyvä juoma

Lauri E.J. H
1 year ago
2.5
Orion quality. Toimii paratiisisaarella.
Heikki K
3 years ago
4.0
Vesa P
3 years ago
3.3