
Reviews

Tarzan
5 days ago
2.8
Inte någon favorit jag testar igen.

yliarska
@ Systembolaget Haparanda12 days ago

2.9
Keskitummaa, mietoa maltaisuutta, mutta vähän väljä loppumaku. Hieman voimakkaampaa makua olisin sateisten päivien oluseen toivonut.

Carl Stevens
3 months ago

2.8
Ei oikein osu mun makumaailmaan. Maistuu jotenkin raudalle. On tämä maukas joo, mutta ei vaan osu mulle.

Petri V
@ Systembolaget PK-huset5 months ago
2.5

Wesku
@ Systembolaget Haparanda6 months ago
3.4
Hyvää sateista päivää. Raikas.

Öl Hasse
6 months ago
3.5
DanijelM
@ Göteborg6 months ago

3.5
AlexF
7 months ago
4.0
Mika O
7 months ago
3.5

Sparrman
7 months ago
2.9