
Reviews
Delphine L
8 months ago
3.5

Charles H
1 year ago
4.0

Charles H
1 year ago
2.9
Hens D
@ Pokhara2 years ago

3.0
Chocolate Beer
4 years ago
3.5

Krys
@ Or2k7 years ago
2.7

Smashquatch
@ The Harbor9 years ago
3.5

Bezdomnyi
9 years ago
1.5
Pullainen ja hiivainen tuoksu. Hyvin keltainen kirkas väri. Melko vähähappoinen. Mausteinen melko makea maku. Hieman jauhoinen maku ja vähän sitrukseen vivahtava. Jauhoisuus kuivattava maku jää päällimmäiseksi. Ei kovin hyvä

Tommy R
9 years ago

3.0
Kiljukalle 1
9 years ago
2.5
Perus hyvä, ehkä turhan hintava pussikaljotteluun mutta jano juomaksi oikein passeli