
Reviews
Pappiiis
@ Matkaniva1 month ago

4.3
Todella hyvä radler. Sopivan makea ja raikas, sitruunan maku luonnollinen eikä liian esanssinen. Vähän miinusta siitä että olutta tästä ei juurikaan maista, sitruunamehu/limukka on niin maistuva.
Vi1p3r
@ Jaderberg3 months ago

4.0
Sehr erfrischend. Schmeckt lecker

Slartybartfast
3 months ago
3.1
lon.etie
6 months ago
3.5

Konsul.des.Hopfens
7 months ago

4.0
Also im Vergleich zu anderen Radlern, schmeckt das hier echt gut.

Domenico M
7 months ago
2.1

Pintavier
9 months ago
3.6

Hobbybiertaster
10 months ago
3.9
Carsten B
10 months ago
3.0

Ciro
10 months ago
3.6