
Reviews

Anton Folkesson
8 months ago
3.8

Janne O
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio8 months ago
3.4

Simousse
10 months ago
3.9

Eleonorka
10 months ago

4.9
Świetne

Anneli P
1 year ago
3.2

Sir Guru Kabu
1 year ago

3.4
Näköjään päiväys jo mennyt viikko sitten. Jäänyt jääkaapin perälle.
Maku on edelleen mangoinen ja kookoksinen.
Makeusaste menee makeasta mangosta huolimatta hieman kirpeän puolelle.

Rata K
@ La Fira (fira de poblenou)2 years ago

4.1

Nalle
@ Andrés bodegan2 years ago

3.9
Bra Sour 👍
God 😋 smak
Mycket smak

Pipan
2 years ago
4.0

Edgren J
2 years ago

3.4
Förvånansvärt god.