
Reviews
Koski J
@ Aldi, La Cala de Mijas3 months ago
3.5
Hyvää oli. Mukavan raikasta.

Ihoden kaljakeisari
@ Cordial Marina Blanca6 months ago

0.8
Vetistä bulkkia. Plääh..
Think
@ Carrefour Atlántico6 months ago
2.4
Erittäin hyvä. Melko makea ja helppo ja hintakin kohdallaan.

Puissant Baeyens T
10 months ago

2.9
Je trouve personnellement qu’elle passe mal smr la pute pleine de sperme (Alicia), passe bien sans goût amer mais pèse dans le ventre

Gadesbeer
1 year ago
2.6
Ari M
1 year ago
2.5
Perus halpa lager, ei mitään erityistä.
Pekka #91
1 year ago

2.2

SP S
@ Aldi Calvià2 years ago
2.7
Asu82
2 years ago
3.3
Kyllä tämän olueksi tunnistaa, aika kevyt/mauton, mutta varmasti janoon jois! Hivenen maissia maistuu lopussa. Ja hinta ei todellakaan ollut paha, lidlin kopiomarketista 0,29€/tölkki.
JeanFransuà
2 years ago
2.4