
Reviews

Harri N
@ Olde Hansa1 month ago
3.5
Hunajainen ja mausteinen, pehmeä ja voimakas.
Juha P
@ Olde Hansa6 months ago
3.5

Juhki
@ Olde Hansa3 years ago

3.1
Tumma, voimakkaan alkoholinen ja yrttinen olut. Sen pitäisi olla huonoa, mutta pidin siitä