
Reviews

Beerliner
@ Wedel's Osiek Bierstubn1 month ago

3.5

Teemu T
@ Pikawa Bistro8 months ago

3.2

Eduardo Kunja
10 months ago
3.8

Jyrki V
1 year ago
3.2

Hexbeer V
@ Browar Piwna2 years ago

3.6
Oluen kanssa suositeltiin jotain leipäannosta, mutta nyt ei ehdi

Napue
3 years ago
3.8
One of the best red ales. Good and freezed on a cold day.

Harala
@ Tekstylia3 years ago

3.5
Maku on tällä kertaa vaikeasti kuvailtava, hieman vehnäoluen oloinen. Se mitä ymmärsin, niin käyttämisen yhteydessä on ollut mukana jonkin sortin leipää.
Selkeästi kuitenkin paras tämän retken "ravintola olut" tähän mennessä.