
Reviews
Eldar
11 months ago
3.5
Henrikke
11 months ago
3.5

Elemo
@ Lenangsøyra1 year ago
3.0

Anssi V
1 year ago
3.1
Solend G
1 year ago

4.1

Örs G
1 year ago

4.0

Niko Mikko
2 years ago
1.5

Pyde
2 years ago

3.2
Homogeeninen ipan tuoksu ja maku. Olutta Norjan puolelta ostettuna ja nautittuna Suomessa Saanatunturia kattellessa. Suutuntuma on kuin syksyn kellertävät lehdet postilaatikon päällä aamulehteä hakemassa. Eli tunnelmallinen.
Salmela J
2 years ago
3.8
Voi veikkonen mikä olut!! Ei siis millään tavalla voisi rehelliseksi ipaksi kutsua, mutta tämä on semmoinen hipsteri- ja äijäoluen kieroutunut liitto, jonka siittämänä syntynyt. Voisi jopa kutsua gateway olueksi, mutta suunta on vielä epäselvä. Tämä on kuin haaparannan candy world... Kaikille kaikkea.. Hyvä bisse niin saunan päälle, kuin rapujuhliin.

Juha M
2 years ago
3.2