
Reviews

Markku J
@ Olu Bryki Raum9 months ago

3.8
Eipä huono ollut tämäkään..

Jnila
@ Pub Hullu Hirvi11 months ago

3.8
En tie mikä tää jumalatone vaahto on, mut ukolt maistoin.
Tuoksu jää vähän mysteeriks. Tunnussa hyvät hapot ja marjainen tahma.
Alkuun lämmin sitruuna, jälkimaku kääntyy verigreipiksi. Happamuus salakavala, vaikka hedelmänä selkeä. Pihayrtit puskee sitruksisuuden seasta köynnösmäisesti tarttuen. Ukolle tuli aronia mieleen happamuudesta.
Ps. Terkkuja teille jotka ootte vilja beerfesteillä, ite ei näemmä pääse 😭

Tmk72
@ Olu Bryki Raum11 months ago
3.6
Sitruksen yrttinen, alkuun outo mutta makuun tottui ja tykästyi nopeasti. Jälkimaku miellyttävä ja viipyilevä.

Cowe1975
2 years ago
3.9
ipi
2 years ago
3.0
Teemu V
2 years ago
2.0

MerikapteeniTuohinen
2 years ago
3.0

The Welder
3 years ago

3.5