
Reviews

Håkan N
30 days ago
3.4

Renata B
1 month ago
4.0
Teemuk
@ Systembolaget Haparanda1 month ago
3.0
Oikein hyvä hedelmäinen IPA

Lillis
2 months ago

4.0
Den va ju god en torsdag lite som man förväntade sig.

Hasse67
@ Hasses Uteplats2 months ago

4.0
Joukku
@ Systembolaget Haparanda2 months ago

3.7
Tuoksussa makeaa hedelmää. Maku on pehmeähkö jossa pientä purevuutta loppumaussa. Hedelmää rutkasti. Tasaisen makuinen

Joni
@ Systembolaget Haparanda2 months ago
3.9

Olsson O
2 months ago

4.0

Falconslukaren
2 months ago

3.5

Håkan N
2 months ago
3.4
Ok men känns en aning tunn.