
Reviews

Heidaam
@ Bock's Corner Brewery22 days ago
3.8

Allelof
2 months ago
4.1
Mycket bra
Ska vara kall

Mr Stream
2 months ago
4.0
Jäkligt go

Skrietlili
2 months ago

3.7
Bra smak och aningen beska i eftersmaken. Riktigt god och passar bra idag när den stora älgvandringen startar.

Feliciatrex
4 months ago

3.6

Roywenk
9 months ago
4.0
Bra, denna dricker jag till minne av min äldsta son!

imoikid
9 months ago

Mandariini
1 year ago
3.8

Zurmeti
@ Bock's Corner Brewery1 year ago
3.7
Teemu V
1 year ago
3.4