
Reviews

Guillaume Hirtz
@ Mad Scientist Webshop2 months ago
4.2
Un nez aux notes torréfiées, en bouche, de belles notes de café. C'est puissant mais pas excessif, rond sans perdurer de trop. On y revient sans souci 😁
J'adore.

Budai Richárd
9 months ago
4.8
Miksu L
@ Mad Scientist Webshop2 years ago
3.5
Tummaa toffee kahvia, pehmeää hedelmää tahi luumua. Petollista, ihan yllätys että on tän vahvunen.
Jälkkärikamaa hyvän ruuan jälkeen. Tai ennen. Tai iltapäivällä.

Igunator
@ Mad Scientist Webshop2 years ago

4.2
Nämä Mad Scientistin Roasters-sarjan impit on kyllä kovaa kamaa, tämä mukaanlukien. 👍
Lasiin kaatuu pikimusta, öljyinen juoma. Vaahto on maitokahvin ruskeaa ja katoaa melko pian. Tuoksu on kahvinen ja syvän maltainen. Poltettua sokeria löytyy myös seasta.
Maku on kuivempi kuin odottaisi, katkeran paahtunutta mallasta, espressoa ja vähän humalaakin. Todella täyteläistä. Jälkimaku on lämmittävä, kuiva ja katkera.
Mainio juoma, jälleen kerran.

Jarno K
@ Olutravintola Konttori2 years ago

4.3
Konttorilla itselle ensimmäinen Mad Scientist lasiin, brasilialainen kahvi-imppistout.
Väri on totutusti pikimusta, vaahto on kuin espressossa. Tuoksu on hämmentävän marjaisa, siirappisen makea.
Suutuntuma on tuiman öljyinen, paahteinen. Makumaailmassa siirappista makeutta, kahvista paahdetta, tuhtia lämpöä. On kyllä kivaakin kivampi olut!

Julien W
2 years ago
3.7
Tukiopetuslapsi
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20242 years ago
4.1

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20242 years ago
3.7
Ornitoraink
2 years ago
4.5

Ihoden kaljakeisari
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20242 years ago

3.8