
Reviews

Kalmar
@ Systembolaget Umeå, Avion2 months ago

3.1
No ei tämä siideriksi ihan paska ole. Imelää, mutta silti oluen ystävälle yllättävän siedettävä👍😎
Janne vlasak
5 months ago
3.5

Wilson
8 months ago
3.5

Kirsi K
@ Systembolaget Haparanda8 months ago
2.5
Persikkainen mutta kovin imelä

Mela
11 months ago
3.0

Chaexet
1 year ago
3.8

Jari P
1 year ago
2.8
Eldar
2 years ago
4.2
Henrikke
2 years ago
4.5

Kylmänen A
2 years ago
3.0