
DDH DIPA – Dry hopped with Citra, Motueka & Galaxy
Verdant collab.
Reviews
RM
@ Fuerst Wiacek Webshop10 months ago
3.8

Aaron_dante
11 months ago

4.0

Karl G
@ The Beer Stop1 year ago

5.0
Wow there’s hoppy and there’s hoppy this is on the hoppy side! Lovely fruity smooth and drinkable. Fantastic.

Neil
@ Beer Trotter2 years ago
4.1

Laura HH
@ Biererei TapRoom2 years ago

4.0
Oikein kiva, sain aluksi jälkimakuun savua mutta sitten se hävisi. Ehkä mangoa, hazy fiilis, kuitenkin kirpeyttä. Panimon synttäriolut kuulema.

Gustavo
@ Vivalabirra2 years ago

4.5

Nalle
3 years ago

4.7
Jättebra 👍
Gott gott 😋

Tero M
@ Systembolaget Umeå, Centrum3 years ago

4.3
Nyt on mukavan paksu runkoinen neipa. Maussa ananasta,persikkaa ja mangoa. Loppu maku kuivan hedelmäinen

Olutmasteri
3 years ago
3.8

Lauri
@ Malja3 years ago

4.4
Kirkkaan, hailakan ja kevyen maitomaisen keltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu makeahkon ja raikkaan trooppisen hedelmäinen (ananasta, passionhedelmää, greippiä, mangoa) sekä kevyen tunkkainen.
Maku runsaan, makean ja täyteläisen trooppisen hedelmäinen (mangoa, persikkaa, guavaa, ananasta), kitkerähkön greippinen ja kevyen pihkainen, raikkaan ja hieman simamaisen sitruksinen, kepeän vihreän ruohoinen, hieman tunkkainen, pehmeän vaalean maltainen sekä sopivan humalaisen katkera.
Oikein hyvät, runsaat ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on täyteläinen, pehmeä ja hiilihappoinen.
Runsaan hedelmäinen ja täyteläinen olut. Pieni tunkkaisuus tosin vaivaa loppumaussa, mutta muuten oikein maukasta juotavaa!