
Reviews
Manniin
@ Pub seurahuone2 years ago

3.4

Mikko P
@ Pub seurahuone2 years ago

3.4
Macce
@ Pub seurahuone2 years ago
3.5
Huh. Ompas sitruunainen ja hapan alkumaku! Raikas tuttavuus mutta yhtä enempää ei peräkkäin kyllä juo. Ja luulen,että joku saattaisi tarvita sipsejä saadakseen tämän neipan alas. Välijuoma joka herättää (vai turruttaa?) makunystyrät.

Jussi P
3 years ago
3.5

Kalmar
@ Havana Bar & Coffee3 years ago

2.9
Hapan. Ensipuraisu ja jälkimaku. Liian hapan…

vautere
@ Bar Sköne3 years ago

3.0
Neipaa, lievä metallinen maku. Kevyt ja raikas.

Aygor
@ Janoinen Lohi3 years ago

3.5

Tuska
@ Ravintola 3. Linja3 years ago

3.2
Vknlopulta

Phil0
@ Oluthuone Kukko3 years ago

3.5
Hazy fruitiness in a glass. Nicely done.

Rufuel
@ Olkkari3 years ago

3.5
Tosi hedelmäinen niinkuin kuuluukin. Taattua põhjolalta. Oikein hyvä.