
Reviews

Luddemannen
5 days ago

3.6

Sofia'sbeer
7 days ago
2.5
Dottore Stranoamore
8 days ago
3.0

Mizouhhh
8 days ago
3.0
Zepeda J
22 days ago
3.1
Helt okej, god efter några klunkar

IIIern88
27 days ago
2.6
Svårt för suröl. Men rolig att testa. Mer som läsk typ..

Chaexet
27 days ago
3.8

0Ville0
@ Systembolaget Mall of Scandinavia29 days ago
3.9
Todella hyvä maku mutta vähän väljä

Esko N
@ Systembolaget Haparanda10 months ago

3.5
Kesä on kadonnut muualta paitsi näemmä lasista. Keltaoranssi samea neste tuoksuu raikkaan hedelmäiseltä; appelsiinia ja passionia ainakin. Passion iskee ikeniin heti alkupuolella. Appelsiinin ja guavan vivahteet tulevan hieman myöhemmin. Ei hirveän tuhti mutta oikein piristävä hedelmäseos.

yliarska
@ Systembolaget Haparanda10 months ago

3.5
Maukas ja trooppisen hedelmäinen hapanölppä. Varsinkin guava tuntuu maussa. Viimeisiä kalendaarisia päiviä viettelemässä yeah 😎