
Reviews

Stefmeister83
@ Maxima Express Viru4 days ago

3.0

Fang E
7 days ago

4.0

Willy
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn26 days ago

2.8
Parempi kuin odotin.
Jambahh
@ Riika1 month ago

1.6
Aika laimee. Tulisten sipsien kanssa lähes ok

Taix5000
2 months ago

3.2

Laars
@ Rimi, Tasku Keskus, Tartu2 months ago
3.2
Ei tämä nyt lähellekään niin pahaa ollut, kuin mitä aiempien kommenttien perusteella olisi voinut luulla.
Sokkotestissä olisin veikannut inkivääri-lime olueksi. Ei ole tullut agavea maisteltua.

Hoocee
@ Stockmann Riga3 months ago

1.9
Pientä makeutta ja pehmeää
Nikkilä S
6 months ago
2.5
Delmar L
@ Penny Market Smíchov, Praha7 months ago
3.0
Une despe quoi ..
Bière goûtée à Prague !

The Welder
9 months ago

1.4
Terrible