
Reviews

Géchris B
3 months ago

3.0
Helemaal niet slecht. Prima fruit biertje voor een mooie zonnige lente dag zoals vandaag. Lekkere vitamine!

Davy
4 months ago
2.8

Caramaël
5 months ago
3.9

Beerliner
@ Brussels Expo9 months ago

3.6
Fruchtig leicht

Harry1166
11 months ago
2.0
Tony 🍻
11 months ago
3.2
Une fruitée plus que correcte , bien fraiche évidemment .

Nathe
1 year ago
3.0
Tiny
1 year ago
3.3

Christophe C
1 year ago
4.0
Jacobs A
1 year ago
4.0