
IBU:20
Reviews
Игорь Д
1 month ago
3.3

Pertti E
3 months ago
2.0
Pliisu

Japeinen
@ Luvian Jäähalli3 months ago
3.3
Kaverilta maistot. Tämä oli witbieriksi aika raikas ja helposti juotavan oloinen.

SamTheMan76
3 months ago
3.5
Joona M
@ Alko Prisma Kerava3 months ago

3.0
Väriltään haalean kusimainen.
Vähän vaahtosi mutta hävisi pian.
Tuoksultaan todella tiskienpesuaineinen ja pieni mallas ja vehnä taustalla.
Maultaan sitruuna yleispesuaineinen ja simaa rusinoilla missä huomaa pienen hiivan.
Suutuntumaltaan tosi vetinen ja kevyt.
Maku häviää suusta todella pikasesti.
Ei jätä jälkimakua.
Vehnä on ehkä hiukan aluksi mutta seki on puoliksi arvaus sillä maku häviää lähes heti.
Kaiken kaikkiaan ihan ok olut jos halvalla saa ja sopii mun kaltasille jokka ei niin vehnästä välitä.
Voisi toimia vappuna.
TimoJuhani
4 months ago
3.1

sandelsson
@ Ravintola Vanha Monttu4 months ago

3.5
oikein hyvää perus vehnää!

Kimmo M
@ Vaappuva Ankka, Kivenlahti4 months ago

3.5
Timo N
@ K-Citymarket Kupittaa Turku5 months ago

1.0
Aika saippuaa.
Risto M
5 months ago
2.8