
Reviews

Olsson O
29 days ago

4.0
Ola Lyspropp
3 months ago
3.5
Mjuk, behaglig och lättdrucken. Helt ok till mat eller törstsläckare en varm sommardag.
Burp
6 months ago
2.3
Joakim
9 months ago
3.5
Oliver
10 months ago
4.2

Mikko M
@ ICA Maxi Stormarknad Haparanda10 months ago
2.3
Raikas ja ihan juotava holiton olut.

Lillis
10 months ago

0.2
Nej du
Jussi15
11 months ago
2.3

mySUMMIT
11 months ago

1.0
Schmeckt nach Wasser - aber erfrischend bei 30 Grad ;)

J.Olin
11 months ago
2.5
Mild halvtråkig öl men duger helt klart påminner om sötman likt Carlsbergs 0,0