
Reviews
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online1 month ago

3.0
Olut on aika hapoton, vaahtokukkaa ei muodostu ollenkaan.
Maku on lagerille tuttu. On myöskin selvästi humaloitu, makeahko ja hunajainen.
Pisteet tölkistä, on söpön kokoinen

Takini
@ Stigbergets Fot1 year ago
2.1

Manguls
@ Hamburg1 year ago

4.3
Ziemlich Basic. Aber im Nachgang dann doch nochmal besonders abgerundet

Jonathan G
1 year ago
3.8

ANDREAS
1 year ago

4.0
Liten men god, tydlig smak av honung 🍯

Anthondrickeröl
1 year ago
2.8

Renata B
1 year ago
3.7

Luddemannen
1 year ago

3.8
Trevlig ris-öl. Smakar inte allt för mycket, likt en ris-öl.

Beerboy365
2 years ago

3.5
Någorlunda besviken måste jag säga. Kul med att testa något nytt men smakar lite blaskigt, kanske är så risöl ska smaka? Priset på 75kr drar ner betyget något

En kullas ölresa
@ Bysjön Hedsåsen2 years ago

3.6