
Reviews
Roy L
@ S-market Kristiinankaupunki15 days ago
3.1

Kaapo högbacka
@ Jyskän varastomyymälä28 days ago

3.5
Todella makea hyvä väli juomaksi

Tuomela S
28 days ago

3.7
aika kiva
Mangustus
@ Prisma Laune2 months ago
4.0
Erittäin makea, mutta hyvä juoma. Virkistystä kuumalle kesäpäivälle tästä ei kannata hakea, mutta makeaksi juhlajuomaksi sitäkin parempi.

Mikko M
@ M/S Viking Grace2 months ago
3.5

Pale Ane
6 months ago
2.5

Øygarden S
6 months ago
4.2
Asmo N
8 months ago
3.0
aff3
10 months ago
2.7
Turhan makea

Emilia.irene
@ Minimani Vaasa10 months ago

4.2
Maistuu paljon mangolta, erittäin makea "tyttöjen juoma".