
Reviews

Akizuibba
3 hours ago

3.5
Maistuu vessalta
Eldar
2 years ago
3.0
Henrikke
2 years ago
3.8
Markku N
2 years ago
3.6

Jepetti
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

3.6
Jos tykkää sellaisesta kirpeän karkkimaisen sitruksisen mausta nii tässä todella raikas ja ei liian makea ja hyvä juomasekoitus
Janne M
@ Systembolaget Haparanda2 years ago

3.3
Erittäin happaman sitruunainen juomasekoitus. Ehkä liian makea minun makuun.

Tuska
@ Systembolaget Haparanda3 years ago

3.7
Makeampi versio Garagesta. Good stuff

Ippe82
@ Systembolaget Lidköping3 years ago

3.0
Todella hapan, mutta raikas sitruuna. Piristävä mutta ei näitä kahta juo putkeen.

Kalmar
@ Systembolaget Umeå, Avion3 years ago

3.2
Mainio juomasekoitus. En olisi uskonut näin kirjoittavani, mutta tämä on hyvä. Raikas ja sitruksinen, kuin GT mutta kauppaversio. Mä tykkään tästä.

Kai P
@ Systembolaget Haparanda3 years ago
3.0
Pitää sen minkä lupaa: hapan sitruunalimonadi. Ei limpsaa, vaan limonadia niinkuin se Etelä-Euroopassa ymmärretään. Mehuisa ja raikas pläjäys!