
Reviews

Mika S
19 minutes ago

3.5
Edelleen ihan ok lageria

Akseli
8 days ago
2.3
Perus lager. Jälkimaussa ehkä paranneltavaa

Harri Lehti
@ Malati13 days ago
2.8
Onkai tämä kaljaa. Ei sen kummempaa.

Esa M
17 days ago

2.9
Saippuamainen vaahto.
Maltaiden makea…perinteinen Latvia
Lipittelemisiin
1 month ago
3.0

Kalja Kettonen
2 months ago
2.8
Arvosana saattaa elää, alku oikein mainio, jälkimaku on jännittävä

Koivu
3 months ago

2.7
Rekkakuskin tuliainen
Eero
5 months ago
3.1

BeerPlease
6 months ago
4.3
Kivasti on makua. Voi ostaa lisää.

Pasi K
7 months ago
2.8