
Hops:Galaxy, Mosaic, Motueka, Nelson Sauvin
Reviews

LnBeer
1 month ago

4.5
Très belle approche …via :
- la couleur jaune opaque, mousse comme on l’aime pas trop pas moins
- à l’odorat : hyper aromatique, très herbacée, agrumes sur la fin de narine 😜
- au goût : puissant, amertume au top qui tapisse bien la palais…On retrouve bien ce côté herbacée …mais également des notes d’oranges (voir d’écorces) sur la fin de bouche
Appréciée et validée 🤩
Eero
2 months ago
3.7

Paukku S
@ Maltainen Riekko2 months ago
3.9

Lyde
@ Maltainen Riekko2 months ago
3.8
Rockin

Jampe
2 months ago
3.8
Jani "Kankero" K
5 months ago
4.0

Wesleyjochijms
5 months ago

5.0
Heeerlijk wel duur

Riku K
@ K-Citymarket Pirkkala6 months ago

4.2
Vuoden eka olut. Parasta ennen 30.11.26.
Vaahto on täydellinen. Erittäin pysyvää ja paksua.
Väri on haalean keltainen ja hennon samea.
Tuoksu on hyvin perus trooppinen. Ananas, mango, sitrus, greippi, hedelmä karkkia, havua. Pehmeä mehu. Säilyke sekahedelmää.
Maku on Ãrpus tyyliin kohtuu makea. Aavistuksen liian makeita itselle nämä monet on. Hyvin sellainen Himo tyylinen runko tässä. Helppo juotava. Kermainen runko tästä silti puuttuu vaikka on makea. Helppo Dipaksi. Mutta raikas. Syönti kypsää hedelmää.
Ananas, mango, citrus, seetriä, hedelmien kuorta paljon, pieni puumaisuus. Katkero on hento. Jonkin verran sitä kuitenkin on. Kalkkisuutta, greipin kuorta.
Mun mielestä hyvää perus tekemistä. Ei mitenkään erityisesti tykitä mieleen tämä DiPA. Laatua kuitenkin ja tasapainoa on. Lämmetessään tämäkin on kyllä aika kova. Kylmänä sellainen 3.8 kamaa mutta lämpöisenä aavistuksen parempi. Tasapaino on kyllä kova. Annan lopputuomioksi 4.2.
Medium runko. Kovaa perus tekemistä. Siinä ja tässä on onko liian makea itselle. Maut on kyllä tasapainossa hienosti.

Musti77
6 months ago
3.7

Lauri
@ K-Citymarket Pirkkala6 months ago

4.3
Syvän ja maitomaisen vaaleankeltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, guavaa, litsiä), kepeän greippinen sekä kevyen vehnäisen ja kauraisen maltainen.
Maku maukkaan, makean, runsahkon ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, litsiä, guavaa, aprikoosia), kitkerähkön greippinen, kepeän ja pehmeähkön vaalean maltainen, vehnäisen ja kauraisen viljainen sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Oikein hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen.
Oikein maukasta, miellyttävän hedelmäistä ja mukavaa juotavaa. Toimitteli oikein kivasti!