
IBU:11
Hops:Galaxy, Mosaic, Vic Secret
Reviews

Unicorn
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari29 days ago
3.8

Iso-Vimman mallaskettu
@ Eks tiä Käkiniemes!2 months ago

2.7
Ihan hyvä sitrushiivapommi pieneen darienhoffiin. En tiiä sopiiko arkikäyttöön tai aamupalapöytään.. 🤔

Sami S
@ The Banshee3 months ago

3.2
Takaoikea.
Kohtuullisen vetinen DDHksi. Kuitenkin DDHn makuelämys löytyy pisteliäänä humalana.

Juso69
@ Alko Keskusta Savonlinna3 months ago

Laars
@ Alko Keskusta Savonlinna3 months ago
3.4
Tuhdin greippinen ja melko täyteläisen hedelmäinen. Hieman raskaaksi menee makuelämys tuopin loppua kohti.

Sami V
@ M/S Viking Grace3 months ago
3.5
Sormen vahvuinen vaahto lasiin.
Hieman makeahko tuoksu joka tulee myös makuun. Lienee humalasta peräisin? Tuoksu ei ole niin hyvä kuin maku.
Ihan sopiva runko ja humalointi ei ole ylikireä. Hyvin niukat katkerot

Skujisz
4 months ago

2.9

LnBeer
4 months ago

4.5
Je valide +++.
C’est très bien équilibré avec le côté amer très accessible et cette explosion de fruits (mangue, abricot pour le consistance,…)
Elle tient bien la route …🤩

Risfis
@ Man cave4 months ago

2.7
Medel måtta

Northwest
4 months ago

4.0
Tuoksussa ananasta, mangoa ja sitrusta. Maussa hyvää hedelmäisyyttä, joista esiin pulpahtavat ananas, mango, guava ja sitruuna. Humalan aromi ja pieni kitkerö tuntuvat taustalla mukavasti. Sopivan täyteläinen runko ja makeus. Todella hyvä DDH, tärähtää ostoskoriin seuraavallakin kerralla.