
Baltic porter brewed with Asian spices and toffee.
Reviews

Thunderpedal
3 months ago

3.8
Aika on tasoittanut mausteisuutta, yskänlääkekään ei maistu vahvasti enää. Pehmeä paahteisuus taustalla on todella hyvä.
Parempi kuin kolme vuotta sitten. Ihan ok.

Risukka
@ DrinkOnline.eu2 years ago

4.1
Sitruunaruohoo, inkiväärii, suklaata, laktoosimaist makeut. Aasianmausteet vaatii hiukan viilennystä.
Harri
@ DrinkOnline.eu2 years ago
3.5

keijoking
@ DrinkOnline.eu3 years ago

4.0
Kuohkea 1 sormen paksuinen vaahto tumman ruskeassa, virkistävässä ja suun pintoja peittävässä oluessa.
Karmea etova tuoksu ja ensi puraisun ensimmäinen sekuntti… sitten muuttui täysin toiseen suuntaan eli nupit kaakkoon ja plussan puolelle. Hyvä nokinen paahto,toffeeta, minttua ja mitä lie sörkitty mut hyvää makua löytyy.
Mausteinen ja paahteinen.

Jampe
3 years ago
3.8

Yung Goupil
3 years ago

4.0

Simpuli
@ Pien Webshop3 years ago

3.9

Overloaded
3 years ago

3.8
Mustaa kultaa eestistä. Mausteinen joo, alkoholi lämmittää sielua kivasti. Tuoksussa toffee löytyy.

Thavildu
3 years ago
3.8

Tristan D
3 years ago

4.2