
Reviews

VanhaKukko
@ Biržų alus3 years ago

3.8

Tommi M
@ Biržų alus7 years ago
1.0
Panimomyymälästä ostettu pullo ikävästi vuotanut korkista, ilmeisesti häikkää ollut linjastolla. Hyvin maltainen olut. Saa jäädä odottamaan ensi kertaa paraneeko arvosana kun onnistunut pullo maistelussa.
Jasso
10 years ago
2.5