
Reviews

WALKER
@ Brasserie Galio5 months ago

4.0
Fruitée, pétillante, artisanale ; tout pour être appréciée avec bonheur en bonne compagnie. 🍻🍻
Seppo
@ Ravintola MyStuu5 months ago

3.6
Éric
10 months ago

3.4
Antti L
10 months ago
4.0

Quentin D
11 months ago

4.5
Tino
11 months ago
4.0
Slobiwan
1 year ago

3.2
Geal
1 year ago
3.4

Pate
@ Mr Pickwick Pub (Baden)1 year ago

3.1
Edelleen laihaa swiss-bier, hiukan hedelmäinen ja semisti mehuisa, hiukan humalat kuivattaa loppuun
🍺 Prost, Baden

Simousse
1 year ago
3.5