
51,0 EBU. 16,2 °P.
IBU:51
Reviews
Kolibri91
16 hours ago

3.8
Kuvassa rekvisiittana 70-luvun mikseri(carlsbro constellation 12/2), silloin tämä oli varmasti haluttua kamaa live bändeille, nykyään arvo on lähinnä nostalgiaa…
Ulkonäkö, olut on kauniin kuulas ja syvän oranssi, oluessa runsas hallittu vaahto joka jättää erittäin tiheän paksuhkon hunnun, huntu on paksumpaa lasin reunoilla ja ohutta keskellä.
Aromi, mukava tuttu greippinen tuoksu, perinteinen ipa tuoksun perusteella, joskin tuoksu on bulkkeja kevyempi ja puhtaampi. Tuoksussa on lisäksi myös hieman pihkaa ja syvyyttä.
Maku, aluksi yllätyksetön ja puhdas, todella pitkään tuntuu että mitään ei tapahdu mutta sitten tulee esiin kitkeryyttä ja jälkimakuun tulee greippiä ja sitruksen kuorta, ei turhaa makeutta, kivasti myös kitkeryyttä niille jotka siitä pitävät. Tämä on maun puolesta tällainen pienpanimo ipa jossa resepti on hinkattu tosi puhtaaksi sekä kulmaakin löytyy humaloinnissa. En tällä ehkä kännejä vetäisi mutta yksi tölkki toimii silti janoon hienosti, mitenkä tällaisen nyt sitten arvostelisi… no varmaan omassa makumieltymyksessä tämmöisen mieluummin vetää kuin keskiverto hellesin, hienosti toteutettu perinteinen ipa!
Jusa T. Nurminen
@ Craft Beer Helsinki 202622 hours ago

3.9

Teemu A
@ Provinssi1 day ago
3.5
Hyvin maistuu yövuoron jälkeen provinssin leirinnässä.

Otto K
20 days ago
3.5

Ville
@ Alko Jämsä22 days ago

4.1
Raikas ja hyvä olut. Levy myös erinomainen plus!
_capirossi_
28 days ago

3.8
Kiva katkero ja hedelmääki löytyy, toimii kivasti tässä kalliolla nauttiessa 👌☀️🍻

Tuomas S
@ Delice Viimsi1 month ago

3.3
Perinteinen, senikatkero. Hieman kukkainen. Jälkimaku miellyttävä, mutta ei kovin pitkä.
Jani S
@ Fast Lane / Tallink My Star1 month ago

3.5
Jani M
1 month ago
3.5

Cold Beer
@ Pyynikin Brewhouse2 months ago
3.5
Yksi terassiolut vielä...firman piikkiin tämäkin...😄