
Reviews

Jussi
3 months ago

2.5
Laiskan letkeää keppanaa.
Tämä on väljähtynyttä jo lasiin kaadettaessa :-)

Ihoden kaljakeisari
@ Marbella8 months ago

1.6
Perus bulkki. Ei mitään erikoista.

Petu 03
9 months ago

2.7

Nante
9 months ago
2.1

Stindebinde
@ Supermercados mas9 months ago

3.5
Cruzcampoksi huono mutta lageriksi hyvä, mieto mutta yllättää maullaan

Kaihlt
10 months ago
2.5
Bierster
10 months ago

2.0
Vamos BETIS!!
Eusebio
11 months ago
3.5
Coupleofcoronas
@ Cádiz11 months ago

2.8

Ralph_McCologne
1 year ago

3.6