
IBU:63
Hops:Cascade, Columbus, Simcoe
Reviews

Hege
@ Rimi, Kuressaare5 days ago

2.5
Suoraan tölkistä.
Sitruksinen, havuinen, puinen ja greippinen olut. Katkeroinen jälkimaku jossa jonkin verran tunkkaisuutta mukana.
Keskitäyteläinen, suussa pehmeästi vaahtoava suutuntuma.
Kunnolla katkeroitu olunen.
Tölkistä juotuna tunkkaisuus ei pääse aivan kokonaan haihtumaan.

Klang
@ Kuivastu Sadama26 days ago

3.9
Nice break on the ferry to Saarenmaa

Thunderpedal
2 months ago

3.2
Havuja löytyy, mutta sitrukset jää piippuun ja eikä se piippu oikein edes pala, eli vetinenkin on vähän.

Mikko S
5 months ago

3.2
Kivan koivuinen, havuinen ja jälkimaultaan makean hedelmäinen. Saunajuomaa vailla vertaa.
Perusipamainen.
Sipu
9 months ago
4.0

Jokinen
@ Rimi, Ülemiste9 months ago

3.3
Perus ok ipa

Paukku S
@ Kaubamaja Tallinna11 months ago
Juu ei arviota tässä kohtaa.

Lyde
11 months ago
No contest. Pieru.

HooDee
@ Pihtla õlleköök11 months ago

3.0
Perus IPA, tunkkainen ja vähän kuusenkerkkää tai jotain
Johnny Bisserström
11 months ago
3.0
Kevyen raikas ipa kesäillan grillailujen kylkeen. Ei mitenkään erikoinen.