
Reviews

Stefmeister83
@ K-Citymarket Kupittaa Turku2 months ago

3.5

Weepapa
@ Venlo2 months ago

3.3
Lekker....
Beetje raar maar best lekker.

Husse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari5 months ago
4.0
Yllättävän hyvä kurpitsa olut, suorastaan maistuva, eikä liian kurpitsainen.

Japeinen
@ K-Citymarket Mikkola Pori5 months ago

2.2
Tämä hieman hapan kurpitsavehnä ei oikein maistu. Happamuus vie kaikki vehnäoluen hyvät maut ja kurpitsa ei oikein paikkaa sitä.

Poukonen
5 months ago

3.1

M de Santa
@ Jumbo Enschede5 months ago

3.0
#587 🇳🇱
Säuerlicher Einstieg, danach Malznoten. Insgesamt sehr flach und unspektakulär, von Kürbis und Weizen schmecke ich nichts.
Mikko T
6 months ago
2.9

tomppasalminen
@ K-Citymarket Kupittaa Turku6 months ago

4.7
Hieno pullo ja etiketit, pinnaa niistä. Alkutuoksu kaljainen ja käynyttä hedelmää, sitten vain vienoa mausteisuutta. Kirkas & smooth väri. Katoava kuohkea kukka. Maku vehnäinen, raikkautta, pehmeyttä, kurpitsa & apelsiini keskustelevat hyvin keskenään, mukavasti mausteinen. Jälkipolttelussa ohuelti vain mausteisuutta. Kelpo Lowlanderi

rassejuo
@ K-Supermarket Tammelan Stadion6 months ago

3.0
aika mauton mutta kelpo olut

Asiik Isamove
@ K-Citymarket Lielahti7 months ago

2.6
Örkkikurpitsaa ja maustettuja appelssiineja aineksina.
Mallas paronin kurpitsaolut oli parempaa.
Täski toki maistuu kaardemumma sekä neilikka.
Liikaa hiilihappoja on, ja vähä maistuu muikialta.
Köykäänen ja hapan vehnäolut.
Maksoo tosin vaan 1,99€.