
Reviews

David
2 months ago

4.2
Kaffee, stout, baltic eher weniger

Daniel
2 months ago

4.2

Mauro
1 year ago

5.0
Una Porter molto equilibrata e poco gassata, mai invadente

Ihoden kaljakeisari
@ Browar Stu Mostów Świdnicka2 years ago

4.2
Kuvassa toinen oikealta.
Herkullisen pehmeä porter. Suorastaan paahteisen makoisa. Onkohan näillä huonoja oluita ollenkaan 🤔

Svimbanen
@ Piwne Mosty3 years ago

3.8

Thomsen W
3 years ago

3.3
Eines der angenehmsten Porter die ich bisher getrunken habe

Lennu 82
@ Piwne Mosty3 years ago

3.6
Aika tyypillinen porter, hyvässä mielessä👍

Pete_78
@ Piwne Mosty3 years ago

3.9
Onpas kiva 😃 lähes herkullinen.. paljon sanottu näin ei porterien ystävänä. Helposti juotava samettisen pehmeä.. lopuksi tulee kyl tyypillinen porterin maku josta yleensä en niin välitä mut tässä tapauksessa toimii 👍

Simpuli
@ Piwne Mosty4 years ago

4.0
Maro
@ Taproom Browar Stu Mostów4 years ago

4.0