
No fuss. Just big, bigger, biggest, mega. That’s: Big. Bigger. Biggest. Mega!
Reviews
Jere Peris
@ Alko Äyhö Rauma8 days ago
3.9
Siirappinen, hyvin makean karamellinen, runsaasti makua, täyteläisempää olutta on vaikea edes kuvitella.

Jeppe
@ Maijala13 days ago


Ville-Veikko
15 days ago
1.8
Nyyzi
21 days ago
3.7
Mokkainen ja melkoisen makea. Perseelleni olisin lentänyt jos en olisi istunut 520kcal tölkissä, tuntuu kyllä hurjalta määrältä jopa imperiaalille vaikkei kalorit noin normaalisti kiinnosta kun olutta juodaan. Ehkä vähän vähemmälläkin olisi pärjätty..

Meske
@ Alko Minimani Seinäjoki22 days ago

4.2
Asu82
22 days ago
4.8
:O siis vau W:llä! nyt täytyy sanoa, että Empä kyllä ole näin pehmeää imperial Stouttia ennen maistanut. Ei maistu prosentit kyllä yhtään! Ei ollenkaan liian paahteinen, yllättävä, hyvinkin makea. Ai herranjestas!
Pakko antaa parhaat pisteet mitä olen koskaan oluelle antanut!

Kari K
@ Alko Loimaa28 days ago

4.4
Kahvinen,makea todella maistuva imperal stout.

Teemu
@ Alko Sokos Pori30 days ago
....

Ville-Veikko
30 days ago
3.0

Tino.O
1 month ago
4.2
Loistava imperial stout. Hieman makea mokkainen tummaa suklaata siirappia.