
IBU:22
Reviews
Mäkinen M
4 years ago
3.4

ODSMO
4 years ago
3.2

vautere
@ Mallaskellari4 years ago

3.5
Paras näistä Ten Menin oluista mitä maistanut. Pale ale muka mutta enemmän menee ipaksi. Aika tuju humalointi, mutta tasapainoinen.
Suvi H
4 years ago
3.9

Laura HH
@ Bier-Bier4 years ago
3.6
Todella hyvä, erittäin greippinen hazy pale ale.