
Reviews
Micke T
29 days ago
3.7

Johannes R
3 years ago
2.5
Lite för syrligt för min smak. Saknar fylligheten!

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Munkedal3 years ago

4.2
Riktigt god, söt, måste vara med laktos😀🍻

Roywenk
4 years ago
4.5
Denna gillar jag, nästan full pott på denna