
Reviews
Saucepan
6 months ago
4.0
Kevinmattsson3
11 months ago
3.2

Takko
@ Systembolaget Nyköping11 months ago

3.5
Ytterligare en lager i värmen ikväll. God och kanske för kall för smakerna. Men törstsläckande och en ok lager.
Another lager in the heat tonight. Good and maybe too cold for the flavors. But thirst quenching and an ok lager.

Renata B
1 year ago
3.7
Christoffer S
1 year ago
2.4

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping1 year ago

3.8

Andy P
2 years ago

3.7
Wågdalen O
2 years ago
3.5

Peter Karlsson
3 years ago

2.7

Fahlsten
3 years ago
4.1