
Reviews

TomTom
2 months ago
3.5
On kyllä ihmeen hyvä GT. Ehdottomasti jatkoon
PasiL
2 months ago
1.5
Artturi A
8 months ago
3.6
Hyvä rapsakka gt

Mikko M
@ Alko Limingantulli Oulu8 months ago
2.6
Hyvän makuinen ja kohtalaisen jykevä gt.

HooDee
9 months ago

3.3
MandaPanda18
10 months ago
0.5

Lasis
@ Alko Palokka11 months ago

3.6
Hiukan liian makea tonic, ginin maku pehmeä. Hyvä juoma.

Popkorn
@ Alko Kauhava11 months ago

2.0
Kuiva ja vahva, alkoholi puskee läpi.
Varmaan onnistunut GT mutta ei omaan makuun sopivaa.

Jalluuh
@ Alko Keskusta Kuopio11 months ago
3.0

H V
@ Alko Pulkkila1 year ago

3.2
Hyvin lähtee tällä käyntiin koneisto. Kuivakka.