
Reviews
TernolaM
1 month ago

3.0
Mukavan hedelmäinen. Kuumana kesäpäivänä menee aivan ikeniin! Omaan makuun kaipaisi muutaman prosentin lisää.
sorsaton
1 month ago

4.0
Maukas ja sitruksinen. Kepeä hedelmäinen janon sammuttaja kuumana päivänä.
Thomas
@ Caffe Bar "LAKE"8 months ago

3.5
BigG79
@ Dubrovnik, Croatia9 months ago
3.3

Bierseppl95
9 months ago

2.7
Vivakitesurfing
10 months ago
3.0
Jonkanon
11 months ago

2.0

Donger Ella Assa J
11 months ago
2.1
Miguee27
11 months ago

3.5
Rica.

Rodriguez Casquero A
11 months ago
3.5